Höst och 20-tal

Nu kryper hösten upp på oss! Det är så härligt tycker jag. Idag står regnet som spön i backen och jag har vart och tvättat, flera vändor blev det, och handlat. Det var riktigt skönt. Jag älskar regn och höst, det är magiskt. Här är en bit av höstsolen, den står mycket lägre nu på mornarna än i våras.



Jag har också sytt lite mer, på jobbet och hemma. Här är lite bilder på charleston klänningarna. Två av tolv är helt färdiga(jag ska bara klippa snibbarna på satinbanden till rosetten). Det ser lite snett ut, jag vet, men det är för att dockan inte ser likadan ut i kroppen som riktiga människor gör. Det kommer se bra ut på scenen, jag lovar =) De ska ha en bh med glitter och fransar på under. Ringningen går ungefär till midjan i fram och lite högre i bak.




Hej då säger stora fet-spindeln jag såg på väg till jobbet idag. Synd att man inte kan ta bättra kort på spindelnät med mobilkamera, de är ju så vackra.


Kommentarer
Postat av: Hanna

De där feta korsspindlarna är häftiga men fastnar banne mig aldrig på bild!

I morgon ska jag ge mig på maskeradklänningen. Först på dagordningen står att göra om det mönster jag har.



Kram

2009-09-06 @ 23:40:51
URL: http://thiefoftime.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0