Oj då, jag blanka visst ut ett tag

Ja, men om man inte vill sitta vid datorn utan spendera tid med ändlösa strider, intriger och spännande upplevelser i rollspelens värld, då tycker jag att man får det. Jag hade en veckas ledigt i början av oktober tillsammans med Juha, sen var han ledig lite mer och då såg dagarna ut så här:

Vakna 6.45 --> jobba 8-16(mer ibland) --> komma hem, duscha äta --> spela rollspel, sova

Demon: The fallen, Dark ages: Vampire, Dungeons & Dragons, Shadowrun, Na'dhûl och annat improviserat och kanske nått mer. Allt är jättekul i alla fall och i onsdags startade vi en ny Dark ages: Vampire krönika som ser mycket lovande ut minst sagt.

Man kanske inte ska spendera all tid i alternativa världar om man ska vara social och anträffbar också, men det är ju så kul! Nå ja jag ska väl berätta om lite annat också.


loading...


Vad har hänt egentligen?


Hmm..... Har jobbat med Glada änkan, stressar just nu över lösbröst och kvinnokläder till män till La Cage aux folles, har 2 veckor till på mig till kostymrep(av tre totalt!) och kan bara drömma om att hinna sy något till mig själv innan nästa år vad det verkar. Men det gör inget! För det är så kul! Jag kanske är för stolt för att vara svensk men jag är jättglad att jag för jobba med mitt drömjobb


Jag har hittat två till bra bloggar också förresten: http://vicktigt.blogg.se (lillasysters blogg) http://millimetern.blogg.se (också lillasysters blogg, fast den lite mindre lillasystern)


Och här är en fin bild på två roliga personer. Vem kunde tro att jokern och Ozzy var bröder?

Marcus och Niklas. Mina favoritbrorsor =)



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker helt klart du ska vara stolt! Du är ju asduktig på det du gör!

2009-11-08 @ 10:02:41
URL: http://thiefoftime.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0