GW är juligt

Nej det blev inget av min fundering att åka iväg tidigare än Döden för att sy på min korsett. Det förefaller sig vara så, fortfarande, att jag inte är någon morgonpigg person. Jag tror jag ska satsa på eftermiddagar till att träna, sy på mina grejer och göra andra sådana projekt som man inte gör på "jobbet". Men inte den här eftermiddagen, den är helig, liksom helgen och kanske hela nästa vecka också.

Jag tror att det komer spelas mycket Guild Wars under julen, inte kommer vi städa och packa överdrivet mycket i alla fall nu när vi har chansen att ta det lugnt. Igår så hjälpte vi en guildie(en i vårt gille) att klara av ett mission(en speciell bana som för storyn vidare) och det var riktigt kul. Sedan hjälpte han oss med ett mission som vi behövde. För det mesta spelar jag min krigare men igår spelade jag lite dervish också, det är en gubbe som slåss i närstrid med en lie och som använder magi för att bättra på sin rustning, snabbhet och för att sprida conditions(t.e.x bleeding, cripple, burning) och göra snabb skada. Jag gillar mest att spela närstridsgubbar och det är lite kul att spela lieman ibland, fast än de är lite långsamma av sig.



Med det så säger min Warrior(krigare) God Jul och Gott Nytt år, vi ses på andra sidan eller kanske i the Underworld ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

God jul Malin, hoppas ni får det mysigt! Hälsa Juha! :)

2008-12-24 @ 11:39:03
URL: http://sandracrx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0