En snabbis innan jobbet

Nu sitter jag framför datorn igen, det vill sig inte bättre. Min plan var idag att gå upp klockan sju, äta frukost och åka iväg till gymmet en stund för att cykla och gå lite grand. Men min evigt morgonprotesterande mage höll inte med mig. Det är som att vara tillbaks till gymnasiet igen när man gick upp klockan sex och åkte iväg utan frukost för att man mådde illa. Jag hoppas det blir bättre snart och det tror jag också för jag tog en Pepsid Duo, en tuggtablett som egentligen är mot sura uppstötningar men som även är bra på att lugna magen.

I övrigt så längtar jag tills klockan blir sex på kvällen för då får jag åka hem från praktiken till min gubbe. Vi gick upp halv fem idag för att han skulle till jobbet. Och på tal om det så måste jag åka till praktiken nu, annars åker bussen utan mig. Toodles.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0