Nästan färdig-rutad

Idag gjorde jag det jag inte gjorde igår, som jag sa att jag skulle göra igår dagen innan det; jag sydde på min skjorta. Nu är det faktiskt bara tre moment kvar;

+ sprätta upp knapphållen(jag vet, det låter så fel men det är så man gör)
+ märka ut vart knapparna ska sitta
+ sy fast knapparna.

Jag tror även att jag ska beställa lappar snarast, kanske imorgon redan. Det blir nog text nr.1 med gröna bokstäver. Det var första känslan och det är ofta den man ska gå på för att det ska bli bäst. Tack för era smakråd i alla fall, det var nog mest färgen jag klurade på. Grönt e skönt =)

Imorgon kommer lite bilder på det färdiga resultatet, det vill säga om det vill och hinns med mellan tvättrundorna. Nu är det snart sovdags så jag orkar jobba lite imorgon också.


Här är förresten en av mina favorit Harlekiner, från eldar i 40k.

Kommentarer
Postat av: webby

Jag väntar med spänning!

2010-05-18 @ 23:02:07
URL: http://webbynsprojekt.wordpress.com
Postat av: Malin

Jag hann sy klart men jag hann inte ta bilder =) Förhoppningsvivs hinns det med nästa vecka någon gång.

2010-05-21 @ 22:12:34
URL: http://malinkansy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0