Nytt sytt

Inga komplicerade förklaringar idag, är lite halv-förkyld och har, efter ett litet uns sömn igårnatt, jobbat på eneridryck hela dagen. Men bilder är något jag har och tycker om. Fortfarande inte på ruitiga skjortan, men på lite annat smått och färg-gott.


Hmm, har visst bara en bild på något jag sytt till mig själv. Undrar om det beror på att jag syr lite till mig själv, inte blir klar med saker till mig själv eller bara inte tar kort på det? Eller om det är så, vilket jag kände första veckan av semestern, att jag får tillräckligt med sy-kvalitets-tid på jobbet så att jag inte har lika mycket intresse/lust/längtan efter utlopp när jag är hemma?

Lite bilder från sömnaden av min första turnyr klänning ever. Allt utom det vita tyget till underkjolen är stuvbitar från syan. Mot slutet är det lite editing efter chefens synpunkter, men i stort så fick jag väldigt mycket frihet med den här klänningen och det var riktigt skoj.
















Kommentarer
Postat av: Madelene

Det var jätte kul att se er i lördags.

Dumma mej som inte pratade med dej mer, men det vart så himla mycket folk och så. Hoppas vi ses ganska snart igen.



Kram syster yster!

2010-10-17 @ 19:25:38
URL: http://vicktigt.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det va kul att se dig med. Du passar riktigt bra i den där stilen(kläder+hår alltså). Vi får prata mer en annan gång. Jag finns ju här hela tiden =)

2010-10-18 @ 18:08:54
URL: http://malinkansy.blogg.se/
Postat av: Anna

Your blog looks really interesting, such a pitty I can't read it ):

2011-02-02 @ 20:00:50
URL: http://www.fairytalefrocks.blogspot.com
Postat av: Malin

Thank you very much Anna. I have had more people saying that, "too bad I can't read swedish", maybe an indication for me to try and write in english? At least I will continue to upload a lot of images, when I do get around to post.

2011-02-06 @ 11:20:51
URL: http://malinkansy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0