Random

Internet har strulat. Juha startade om routern och nu verkar det funka, hoppas det håller i sig.

Vi pratade om hur man skulle lägga upp ett vampyr-rollspelsforum igen igår. Det är kul att skriva men att hålla i ett helt forum på ett vettigt sätt skulle nog ta för mycket tid från annat. Å andra sidan så utvecklas man av att vara kreativ och känner sig glad och lite duktigt när man har skrivit färdigt någonting.

Jag vill jättegärna sy en trenchcoat av ett tyg jag köpte redan i vintras. Hoppas på att kunna göra det snart. Fast jag vill nog sy färdigt min rutiga blus först annars blir den ytterligare ett halvvägs-projekt och det vill jag banne mig inte ha ett till av. Jag ska satsa på att sy färdigt den inom två veckor.

Jag har börjat sy på knappar på små resårbitar till sänghimlen och har satt i nålar i tygerna. Men om jag inte gjort nått mer med det årojektet inom tre dagar tror jag att jag ska ta ut nålarna så att de inte ramlar ner i sängen.

Klart /Malin.


Kommentarer
Postat av: Carro

kika in den här länken, fast annan färg då, vad tror du? :O) KRAM!



http://www.matildasfest.dinstudio.se/gallery_150.html

2010-04-25 @ 20:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0