Massor av bruna hjärtan

Varför blir det dubbelpostat hela tiden? Å ja, vad e en bal på slottet... Men du som läser det här, om jag har skrivit samma sak två gånger som kommentar på din blogg, ha översikt med mig och min dumma dator då är du snäll. Och om du inte kan ha det, ät mer pepparkakor! Jag har i alla fall ätit hur många pepparkakor som helst under december, fast ändå inte fullt så många som min man har ätit, han är ett riktigt pepparkaksmonster och nu håller han på att lära mig att bli likadan.

Kommentarer
Postat av: Niklas Gidén

Jorå jag fick minsann dubbelpost av dig men det gör ingenting! Självklart ska man äta pepparkakor! Mamma har gjort egna pepparkakor efter hennes farmors recept, kommer du ihåg dom? Hon gjorde grisar som såg ut som noshörningar :)

2008-12-29 @ 17:05:52
URL: http://niklasthewhiskey.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja jag kommer ihåg noshörningarna. Små bitar av mandel hade de till ögon.. Det tog ett tag faktiskt innan jag förstod att det inte egentligen skulle vara noshörningar =)

2008-12-29 @ 22:54:55
URL: http://malinkansy.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ja minsann dom pepparkakorna är riktigt goda!. Tok-goda! Och tur det. Annars skulle mammas tusentals pepparkakor inte gått åt. Hon bakade i TRE TIMMAR OCH ÄNNU FINNS DET DEG KVAR! haha helt galet :P

2008-12-29 @ 23:41:57
Postat av: Sandra

Aha, det låter ju ok iaf. :) Bara jag får jobba med dig så blir jag glad. :)

2009-01-03 @ 19:57:40
URL: http://sandracrx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0